.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون آموزش وپرورش مازندران:
سلامت دانش آموزان اصل مهم است/ واکسیناسیون ۷۵ درصد دانش آموزان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: سلامت دانش آموزان و معلمان در بازگشایی مدارس اولویت و اصل مهمی است و باید به آن توجه شود.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان با اشاره به تدوین و تهیه اصول آموزشی در شرایط کرونایی اظهار داشت: از سوم مهرماه تمامی دانش آموزان مدارس روستایی و عشایری با جمعیت زیر ۱۵ نفر در کلاس‌های درس حاضر شدند و کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌ها به صورت حضوری دایر شده است.

وی با اشاره به روند روبه شتاب واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد دانش آموزان و ۸۲ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: از اول آبان ماه مدارس زیر ۳۰۰ نفر دانش آموز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده و گروه بندی کلاس‌ها دایر می‌شود و مدارسی که مجوز را دریافت کرده باشند می‌توانند دانش آموزان را حضوری پذیرش کنند.

دهقان یادآور شد: از ۱۰ آبان به بعد مدارس بیش از ۳۰۰ دانش آموز نیز در صورت آمادگی مدیران مدارس برای آموزش‌های حضوری بازگشایی می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اصل سلامت و تندرستی دانش آموزان و همکاران را اولویت دانست و به مدیران مدارس توصیه کرد بعد از احراز سلامت دانش آموزان و معلمان با رعایت پروتکل‌ها نسبت به بازگشایی تدریجی مدارس اقدام کنند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.484 seconds.